04.12.2015 Stručni skup NVO “Albavet” na temu: “Brendiranje Mačve i Bogatića”
Nevladina organizacija “Albavet”, sprovela je drugo predavanje u okviru projekata: “Unapređenje životnog ambijenta, brendiranje regiona, uz edukaciju i ostanak mladih u opštini Bogatić”. U prisustvu učenika “Mačvanske srednje škole”, predstavnika Udruženja preduzetnika i građana, skup je otvorio Branislav Berić, predsednik NVO “Albavet” iz Bogatića.
“Promocija ideja građanskog društva, javno zalaganje za unapređenje zaštite životne sredine, kroz podizanje nivoa svesti i stručnih znanja, osnovni su ciljevi naše organizacije”, istakao je Berić u svom obraćanju. Brendiranje Mačve i Bogatića, kroz vizuelne, verbalne i veb komunikacije, bilo je tema edukativne radionice.
“Kreiranje imidža regiona putem brendiranja, predstavlja ono po čemu će se jedna lokalna zajednica razlikovati od drugih. Mi smo pokazali različite primere brendiranja regiona, kako u Srbiji, tako i u inostranstvu. Suština je u ukazivanju na pozitivne ekonomske ektsernalije celog procesa”, rekao je Miroslav Bronzić, predavač iz firme “Interact biz” Beograd.
Identifikacijom komparativnih prednosti regiona, definiše se proizvod, koji će zadovoljiti potrebe tržišta i uz adekvatan marketing miks, poprimiti elemente brenda, putem kojeg će se lakše pozicionirati u svesti potrošača.
“Uloga Regionalne razvojne agencije Podrinja, Podgorine i Rađevine, čija je potpisnica i Opština Bogatić, ogleda se u stručnoj pomoći i saradnji sa budućim preduzetnicima, u cilju njihovog efikasnog učešća u tržišnoj utakmici”, istakla je Danijela Marković, direktor Regionalne razvojne agencije, Podrinja, Podgorine i Rađevine.
Nedostatak građanske inicijative u rešavanju problema lokalne zajednice, osnovni je cilj delovanja NVO “Albavet”. Do sada organizovana predavanja poljoprivrednicima i preduzetnicima, motiv su za njihovo rešavanje, kako bi se stvorio bolji životni ambijent i obezbedili uslovi za ostanak mladih u opštini”, osnovna je poruka sa skupa.
N.Isaković