22.01.2017 EPS će obeštetiti građane u narednom računu
"Elektroprivreda Srbije" završiće u narednih nekoliko dana istragu oko uvećanih decembarskih računa za električnu energiju i obeštetiće sve građane kroz naredni račun. Prema dosadašnjim informacijama, do problema je došlo zbog neočitavanja brojila na teritorijama elektrodistribucija u Nišu i Beogradu.
"Želim da uputim izvinjenje svi građanima Republike Srbije, odnosno svim korisnicima EPS-ovih usluga, jer je evidentno da u određenim delovima Srbije, na teritorijama određenih elektrodistribucija postoji greška u čitanju brojila i zbog toga greška u ispostavljenim računima. Mi ćemo sve ispitati vrlo precizno. Pod nadzorom EPS-a biće očitana potrošnja za januar, od 1. februara, i ispravićemo svaki račun tako da nijedan građanin, nijedan korisnik neće biti oštećen" - rekao je Milorad Grčić, v. d. direktora "Elektroprivrede Srbije".
Grčić je istakao da je će istraga koju je naredio biti završena za dva do tri dana.
"Ljudi u određenim elektrodistribucijama koji snose krivicu za ovaj deo priče biće smenjeni već u toku naredne nedelje, a svi naši građani koji smatraju da su oštećeni i da imaju nerealno veći račun, mogu da upute reklamaciju" – rekao je on i naglasio da na teritoriji Vojvodine nije bilo nikakvih problema sa računima.
Grčić se izvinio zbog nedovoljno preciznih informacija koje je EPS davao javnosti i objasnio da su osnovni razlozi za to bili nedovoljan broj informacija ili netačne informacije koje je EPS dobijao iz pojedinih poslovnica elektrodistibucije.
Izvor: www.beta.rs