07.07.2018 Moć Youtube-a
Sa povećanjeim broja korisnika, kako onih koji snimaju, tako i onih koji gledaju, povećalo se i vreme koje ljudi provode na youtube-u, ali se i starosna granica dosta promenila. Ukoliko se uzme u obzir podatak da posečan korisnik smart telefona prvodi između 2 i 3 sata dnevno koristeći ga, na osnovne stvari kao što su pisanje poruka, pozivi i slikanje potroši ne više od 30 minuta, nameće se pitanje šta radimo ostatak vremena? Odgovor je jednostavan - ili se gleda Jutjub ili se provodi vreme na društvenim mrežama Facebook, Instagram, Twitter, Snapchat...
Youtube-ri kao stalni izvori informacija imaju moć koliku i jedna medijska kuća. Sadržaj videa određuje koliko će pridobiti pažnje i čiju će pažnju pridobiti, a što je veći krug ljudi koji prati tog jutjubera, to je veća njegova moć.
Osnovna razlika između youtube-a i televizije jeste u pubici, odnosno u njenoj starosnoj dobi. Najveći broj aktivnih korisnika youtube-a su mlađe osobe, dok danas TV pretežno gledaju stariji ljudi. Iako mnogi misle da će konkurentnost između televizije i Jutjuba dovesti do izumiranja jednog od njih, to se neće desiti, jer koliko god se širio krug ljudi koji su kompjuterski pismeni, uvek će se naći neko ko želi da gleda televiziju.
„STAVOVI IZNETI U PODRŽANOM MEDIJSKOM PROJEKTU NUŽNO NE IZRAŽAVAJU STAVOVE ORGANA KOJI JE DODELIO SREDSTVA“ Projekat "Zaštitimo decu na internetu" sufinansiran je iz budžeta Opštine Bogatić u 2018. godini.