03.08.2018 Održana XX redovna sednica SO Bogatić
Dvadeseti put, u ovom sazivu, odbornici u Bogatiću zasedali su danas na redovnoj sednici Skupštine Opštine. Na dnevnom redu našlo se šest tačaka, a predlog odluke o najznačajnijoj, drugom rebalansu budžeta Opštine Bogatić za 2018. godinu, sa projekcijama za 2019. i 2020. godinu, podržana je jednoglasno.
"Rebalansom budžeta na istom, nižem ili višem nivou lokalne samouprave usklađuju se prihodi i rashodi. U našem slučaju prihodi i rashodi usklađeni su na nešto višem nivou. Opština je početkom godine potpisala par značajnih dokumenata i sporazuma, jedan od njih je za izgradnju vrtića u Belotiću i dogradnju vrtića u Bogatiću, što iznosi ukupno 10. 500.000 dinara. To predstavlja značajno uvećanje prihodovne strane, s druge strane sve to je na strani rashoda uvećano. Još jedna bitna stavka je utvrđivanje viška prihoda na kontu donošenja odluke o završnom računu koji je, prema našoj proceni, za skoro za desetak miliona dinara viši nego što smo utvrdili, odnosno predložili odlukom o budžetu", izjavila je Olivera Maštrapović, samostalni savetnik za budžet i računovodstvo Opštine Bogatić.
Usvojeni su i predlog zaključka o davanju saglasnosti na konsolidovani šestomesečni izveštaj o ostvarenju budžeta Opštine Bogatić u prvih šest meseci tekuće godine i predlog odluke o usvajanju lokalnog akcionog plana za unapređenje položaja migranata na teritoriji opštine Bogatić za period 2018.-2022.godina.
Na dnevnom redu našao se i predlog izmene kadrovskog plana Opštinske uprave, Opštinskog pravobranilaštva, stručnih službi i kabineta predsednika Opštine Bogatić za 2018.godinu, kao i zaključak o davanju saglasnosti na izveštaj o realizaciji programa poslovanja Javnog komunalnog preduzeća „Bogatić“.
Poslednja tačka dnevnog reda bila su odbornička pitanja, kada je Siniša Sević, odbornik iz Crne Bare, podsetio na nerešavanje problema pijaće vode u selima u opštini Bogatić. Za govornicu je izašao i odbornik Zoran Đurković, koji je pokrenuo pitanje kupovine parcele za proširenje mesnog groblja u Dublju.
M.K