14.01.2021 Veći deo Mačve i dalje bez struje
Tehničke ekipe poslovnice u Bogatiću i ED Šabac pokušale su tokom prepodneva da otklone kvar na glavnoj trafostanici, zbog koga cela Mačva nije imala struju, ali za to nisu imali adekvatnu opremu i delove, pa je bila neophodna intervencija ekipe i opreme iz Krajeva. Prema rečima šabačkog dispečera Ž.M., ta ekipa se oko 12 časova uputila prema Bogatiću i očekuje se da svi potrošači dobiju električnu energiju po njihovom dolasku u Bogatić, odnosno u popodnevnim satima.
Jedan deo naseljenog mesta Bogatić dobio je struju oko 13 časova, nakon što je povučen deo napona iz Šapca, navodi Ž.M., a za ostale nije mogao da precizira vreme uključenja.
Pošto iz poslovnice u Bogatiću u protekla tri sata nismo mogli da dobijemo informacije, preko zvaničnih telefonskih brojeva, pozvali smo ED Šabac, a potom nekoliko puta i EPS Kraljevo, kako bismo došli do potrebnih informacija.
Smatramo da ovakav način (ne)komunikacije sa lokalnim medijima, naročito kada je u pitanju problem snabdevanja električnom energijom, i to u vreme niskih temepratura, ne predstavlja korektan odnos prema korisnicima, niti mediji treba satima bezuspešno da pozivaju telefonom i na kraju budu primorani da kontaktiraju više instance.
Ovu vrstu servisnih informacija medij Mačva Info godinama plasira bez nadoknade, što smatramo svojom moralnom obavezom, a takođe smatramo da je obaveza i to zakonska, da ED poslovnica u Bogatiću nađe način da blagovremeno putem medija obaveštava potrošače o planiranim ili havarijskim isključenjima, jer je najbitnije da građani što pre imaju tačnu informaciju.
Skrećemo pažnju građanima i da se danas u okviru mobilne mreže svih provajdera često uključuje roming, što bi moglo da predstavlja dodatne troškove prilikom korišćenja interneta.