23.02.2017 TOOB na 39. Međunarodnom sajmu turizma
Međunarodni sajam turizma, po 39. put, otvoren je u Beogradu. Premijer Srbije Aleksandar Vučič otvorio je ovogodišnji sajam, posetio štandove i naveo da je Srbija prošle godine od turizma zaradila milijardu i 42 miliona evra. Turistička organizacija opštine Bogatić uzela je učešće i ove godine na najvećoj turističkoj manifestaciji, na kojoj će se predstaviti 1.100 izlagača iz 56 zemalja, među kojima su i Rusija, Kina i Indija. U hali IV predstavljena je turistička ponuda opštine Bogatić, tradicionalni proizvodi i manifestacije iz Mačve.
„Sajam je mesto gde na najefektiniji način možemo predstaviti potencijali opštine Bogatić. Na jednom mestu posetioci mogu dobiti sve informacije o aktuelnoj ponudi naše organizacije, a ove godine akcenat je na manifestacionom turizmu u kom ćemo predstaviti Hajdučke večeri, Hajdučku regatu, Ivanjdanske dane i Mačvansku lilu. TOOB raspolaže velikim potencijalom u izlagačkom turizmu, a danas smo se ovde pojavili sa više od 70 proizvoda vezanih za područje Mačve. Sa nama su danas i predstavnici Mačvanske srednje škole, smer Kuvar, koji su pripremili proizvode koje ćemo ponuditi posetiocima“, rekao je Vladan Popadić, direktor Turističke organizacije opštine Bogatić.
Opština Bogatić zauzima značajno mesto na turističkoj mapi Srbije, zahvaljujući kvalitetnim etno i gastronomskim proizvodima. Seosko turističko domaćinstvo Gačića magaza nudi širok asortiman proizvoda, rađenih po starim tradicionalnim recepturama. Kozji sir „Mačvanac“, poljoprivrednog domaćinstva „Budimirović“ iz Glušaca, nagrađen je zlatnom medaljom na sajmovima ”Arhimed“ u Moskvi i ”Eureka“ u Briselu, a pre 4 godine poneo je priznanje „Robna marka Srbije“, na Međunarodnom sajmu etno hrane i pića.
„Dugi niz godina izlažem na sajmovima i uvek se rado odazovem pozivu. Moj kozji sir „Mačvanac“ pravljen je isključivo od prirodnih sirovina, bez ikakvih aditiva i slobodno se može svrstati u kategoriju koju danas zovu „zdrava hrana“. U Mačvi i na našem rodnom tlu mogu se proizvesti najkvalitetniji proizvodi, samo da se pokaže veće interesovanje mladih“, izjavio je Momčilo Budimirović.
Gradovi i opštine iz Mačvanskog upravnog okruga predstavili su svoje turističke ponude na ovogodišnjem sajmu, pa su posetioci bili u prilici da se upoznaju sa najznamenitijim mestima i manifestacijama u Šapcu, Loznici, Krupnju, Ljuboviji i Malom Zvorniku. Turistička organizacija Šapca na svom štandu prvog dana promovisala je manifestaciju „Ruža Lipolista“.
Istovremeno sa Sajmom turizma, na Beogradskom sajmu organizuju se još tri manifestacije - 13. Međunarodni sajam opreme za hotelijerstvo i ugostiteljstvo HORECA, 8. Sajam vina BeoWine i 13. Sajam suvenira "Posetite Srbiju".
M.Kovačević